Sunday, June 13, 2010

Rider Azhar Racing Team(ART) dan SMC dlm SinarHarian14th Jun2010


Petikan dari Sinar Harian 14th June 2010

Sidam 14th June -Pagi2 dah keluar ke Padang Serai nak beli sarapan
.Tiba2 muncul seseorang dari belakang sambil memilih kueh sambil membaca
surat akhbar Sinar Harian .Kemudian beliau menyapa "Bila nak buat race kat Sidam bro dah gian lama tak tengok race....'. Terkejut juga bila dia tanya macamtu ,Siasat punya siasat rupanya kawan kita ni peminat motorcross.facebook dan bolg SMC. Ikut perkembangan juga mamat ni ,glamor jugalah aku,Kemudian ditunjukan satu rencana dalam Sinar harian tentang rider SMC dan ART.Aku ingat aku seorang saje glamor rupa2 sahabat kita dr ART (Azhar Racing Team ) Along lagi glamor.Macam2 dia tanya kenapa race kat Perlis tak dak dalam blog dan facebook tapi Perak ada,Susah juga aku nak jawab .Akhir sekali dia hadiah suratkhabar Sinar Harian kpd aku untuk dimuatkan dlm Bolg dan facebook,Itu baru blog kalau TV ,web dan media lain entahlah, itulah dinamakan ledakan teknologi



No comments:

Post a Comment